fbpx

Promovare organica Facebook | Realizează postari variate

ZIUA 2

Realizează postari variate, informative care pot contine un call to action – CTA

Postările tale atrag clienții? Daca nu, atunci citește cum iți poți modifica strategia pentru a avea mereu conținut interesant pe pagina. Astăzi discutam despre tipul postărilor ce pot fi realizate pe Facebook- doar trei dintre ele 😊 Pentru a avea mereu postări variate, eu iți recomand sa-ti structurezi conținutul plecând de la următoarele

  • Postări interactive
  • Ce urmărim cu aceste postări?
  • Implicarea publicului într-o conversație cu pagina, încercam sa stimulam creativitatea acestora, sa mărim vizualizările, comentariile si/sau distribuirile.

Iti propun sa testezi următoarele variante.

  • Premiezi cel mai activ fan al paginii la fiecare final de luna!

Poți porni cu un „teasing” pe care-l lansezi la început de luna in care anunți ca vei oferi cadou unul dintre produsele/serviciile tale celui mai activ fan al paginii. Gândește-te cum va suna postarea in care vei premia fanul activ al lunii februarie. Lasă-mi in mesaj modelul tău de mesaj prin care premiezi viitorul câștigător.

  • Premiază cel mai interesant comentariu!

Alege cel mai „puternic” produs din portofoliu. Realizează fotografii excepționale si solicita in postare ca publicul tău sa lase o descriere a acestuia. Ulterior poți folosi descrierea cea mai „frumoasa” atunci cand vei promova produsul si sa-i oferi tag persoanei care a realizat-o. Vei premia cel mai „puternic” comentariu cu un cadou surpriza.

  • Concurs cu distribuire!

Chiar daca este un model „învechit” iți spun ca daca gândești acest concurs într-un mod creativ poți obține rezultate foarte bune. Important este sa încerci sa păstrezi reguli simple, fără like pagina, fără tag X prieteni. Singura condiție este ca distribuirea sa fie publica si sa aibă descrierea folosita ca text in momentul in care se face distribuirea. Alege cel mai „tare” produs din oferta ta. Realizează un set nou de fotografii sau un video care sa-i arate cele mai bune „unghiuri” fa-i o descriere de „poveste” apoi folosește-l in postare. Ca si perioada de desfășurare poate avea maxim 7 zile si sa fie început spre final de săptămâna. Apoi prin random alegi câștigătorul

  • Oferă sfaturi!

Postează un articol util despre produsele tale. Arata beneficiile acestora si cum li pot ajuta pe client. Cum te poate ajuta un tablou acum in pandemie! Spre exemplu. Realizează un reaserch pe teme din domeniul tău si vezi ce spun experții. Apoi te folosești de informații si iată articolul. Sau poți ieși din zona ta de activitate si caută cele mai utile sfaturi care te-au ajutat pe tine apoi scrie un articol, il postezi alături de o fotografie cu tine (da, cu tine) si ai o postare interactiva. Aici le poți cere cititorilor in comentarii sa-ti răspundă la întrebări sau sa le ceri si lor sfaturi conexe cu subiectul pe care l-ai ales.

  • Postări informative

Postările de acest fel sunt realizate cu scopul de a oferi informații importante din industria in care activezi. Aici cauți sa oferi informații cat mai interesante, pornind de la „începuturi” pana in momentul de fata. Cum a apărut handmade-ul! Am folosit acest exemplu deoarece am observat ca in publicul paginii mele se numără foarte mulți artizani 😊 Ce materiale folosesc pentru produsele mele! Nu trebuie sa menționezi surse, dar poți arata spre exemplu ca folosești materiale naturale care sunt potrivite pentru copii cu alergii. De ce ai ales sa lucrezi la produsul X pentru perioada sărbătorilor! In acest mod, pregătești publicul pentru un nou set de produse ce urmează sa apară in portofoliul tău. La ce evenimente urmează sa participi! Chiar daca suntem încă într-o perioadă cu multe restricții, târgurile de profil se vor relua. Posti face o postare cu târgurile la care ai participat! In care sa povestiți experiențele pe care le-ai avut si cum te-ai conectat cu clienții tai. Ce faci pentru clienții tai! Cum te ocupi de livrarea produselor, ce îmbunătățești si ce sfaturi ai primit de la aceștia si cum te-au ajutat.

  • Postări Call to action

Ce urmărim cu aceste postări? Sa vindem! Simplu. In mediul online si mai ales pe platformele de socializare, cele mai des întâlnite postări sunt cele cu conținut promoțional prin care iți indemni audienta sa acționeze spre a finaliza o achiziție. Încearcă sa fie in număr restrâns, maxim 10-15 % din tot planul tău editorial.

  • „Profita de oferta!”
  • „x% discount pentru gama de produse..”
  • „Cumpăra acum”
  • „Solicita”
  • „Înscrie-te”
In cazul in care pe pagina ta, postările sunt exclusiv de vânzare, riști ca oamenii sa renunta si sa dea unlike. Publicul Facebook nu dorește sa citească doar postări de vânzare, oferte si MEGA REDUCERI.

Poți apela la aceste postări in momentul când ai deja o comunitate formata in jurul brand-ului tău atrasa deja din restul postărilor.   Si iată ca am ajuns si la finalul articolului! Spune-mi ce fel de postări ai folosit pana acum pe pagina ta? Care dintre ele au fost „cele mai apreciate” de audienta ta? Lasă-ne link cu aceasta postare….

 

Aboneaza-te la Newsletter

Intra in programul GRATUIT prin care iti poti pregati afacerea pentru online

Marketing by

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *