Daca si tu administrezi un grup public pe Facebook sau faci parte dintr-unul atunci acest articol te va interesa.
Ce ne oferă noua experiența a Grupurilor Publice din Facebook.
După cum bine știi deja comunitatea este pe primul loc atunci când discutam despre platforma Facebook. Iată ca încă din toamna anului trecut platforma a comunicat ca lansează o noua experiența a Grupurilor Publice, pentru a ajuta creșterea comunităților tale online dar si pentru a ajuta mai mulți oameni sa fie parte importanta din acestea. Obiectul lor este de a dezvolta perspective diverse si de a creste autentic grupurile publice. In același timp oferă administratorilor tool-uri menite sa le sporească posibilitatea de păstra in siguranța comunitățile realizate si a oferi publicului conținut de calitate.
Reach mai mare – oamenii vor putea sa descopere si sa beneficieze de conținutul din grupurile publice din mai multe locuri, atât pe Facebook cat si in afara acestuia. Include afișarea discuțiilor pe fluxul de știri de pe Facebook, atunci când cineva postează un link sau partajează o postare. Include postări publice din Grupuri publice in fila Grupuri. Cei interesați vor putea sa citească conținutul grupului public si atunci când sunt deconectați de pe Facebook.
Acces facil – se facilitează accesul membrilor la grupurile publice si automat la conținutul listat. In continuare administratorii vor avea controlul asupra postărilor din grup, iar in perioada următoare, vor putea gestiona si cine anume comentează.
Participare activa – in grupurile publice administratorii vor avea opțiunea de a permite non-membrilor sa participe la discuțiile din comunitate. Aceștia vor avea opțiunea de a permite membrilor sa posteze si sa comenteze utilizând profiluri personalizabile in grupuri – cu opțiunea de a-si schimba numele de membru – pentru a spori capacitatea lor de a partaja in mod deschis conținut. Administratorii vor putea sa vadă pofilele autentice si identitățile membrilor care postează folosind profilurile personalizabile puse la dispoziție.
Diferențele dintre noile grupuri publice si varianta obisnuita au fost explicate foarte clar de către Facebook.
Grupurile private dar publice (ce pot fi gasite in search bar) vor continua sa aibă aceleași caracteristici de siguranța, posibilitatea de aprobare a celor ce doresc sa se înscrie si întrebările la care pot sau trebuie sa răspundă înainte se a face parte din comunitate.
Aceste funcții nu vor mai fi disponibile in noile grupuri publice, vor exista câteva funcții similare (întrebările) si opțiunea de a aproba participanții pentru prima data. Conținutul unui grup privat nu este disponibil fără aderarea la grup.
In grupurile publice, controlul administratorilor creste. Cunoaștem ca păstrarea siguranței si calitatea discuțiilor din grup sunt foarte importante si devin o prioritate pentru administratori, in special pe măsura ce grupurile cresc. Cu noua experiența a grupurilor publice, administratorii pot gestiona cine participa la grup cu o seria de instrumente de sprijin.
Daca si tu ai un grup public, vei avea opțiunea de a te înscrie la aceasta noua experiența a Grupurilor Publice. In perioada post înscriere, vei putea vedea ce instrumente si funcții sunt disponibile. Trebuie sa reții ca, o data ce te înscrii, nu vei mai putea reveni la vechile opțiuni.
Așa ca-ti recomand sa faci aceasta modificare atunci când ai timp sa te familiarizezi cu schimbările oferite!
Din noile Grupuri Publice vor fi eliminate camerele Messenger si Watch Party-urile si ne se vor mai putea crea altele noi
Vei putea păstra si activa aprobările postărilor, care se vor aplica tuturor potențialilor participanți – inclusiv membrilor existenți, membrii noi si non-membrii.
In perioada următoare, se vor adăuga si opțiuni de a revizui participanții pentru prima data înainte de a li se permite sa posteze sau comenteze, cu opțiunea de a pune întrebări de participare, similare celor de înscriere in grupuri. Daca selectați aceasta opțiune, răspunsurile acestora vor intra intr-un proces de examinare (proces realizat de către administrator) iar postările, daca aveți activata opțiunea de aprobare, vor necesita si acestea atenția ta.
Pentru a ajuta gestionarea unui număr tot mai mare de postări in grupul tău, poți utiliza ADMINS ASSIST, un nou instrument care rulează sarcini de moderare pentru tine, pe baza criteriilor specifice ce este nevoie sa le configurezi.
In cazul in care anumite postări nu îndeplinesc cerințele grupului, vor avea opțiunea de a fi editate de către membru si retrimisa către examinare.
Pentru a facilita setarea funcției „Asistenta administrator” au fost incluse colecții prestabilite de criterii pe care le poți adăuga sau le poți personaliza chiar tu in funcție de nevoile grupului tău.
Iată cum puteți utiliza Admin Assist
- Limitați persoanele care participă la grup prin refuzarea automată a postărilor primite de la membrii care nu au fost activi in ultima perioada, de la cei care nu au o fotografie de profil și multe alte opțiuni.
- Limitați postările pe baza calității conținutului. De exemplu, puteți limita conținutul promoțional prin scăderea postărilor care includ link-uri sau care includ anumite cuvinte cheie.
- Eliminați postările și dezactivați comentariile la postări, pentru a ajuta menținerea discuțiilor pozitive.
- Asistența pentru administrare funcționează în tandem cu aprobarea postării – dacă aveți activată aprobarea postării, postările primite care nu sunt afectate de criteriile de asistență pentru administrare vor merge la postările dvs. în așteptare pentru revizuire.
- Rămâneți în control deplin asupra Asistenței pentru administrare, cu opțiunea de a anula acțiuni specifice din Asistență pentru administrare în Jurnalul dvs. de activități și de a modifica și perfecționa criteriile stabilite în timp.
- Puteți, de asemenea, să împărtășiți feedback prin Asistență de administrare cu persoanele ale căror postări nu îndeplinesc fiecare cerință, oferindu-le opțiunea de a edita și de a retrimite postarea lor pentru examinare.
Pentru a vă ajuta să începeți, au fost inclus colecții prestabilite de criterii pe care le poti adăuga, pe baza modului în care administratorii își moderează grupurile astăzi. Apoi poti personaliza aceste criterii pentru a se potrivi cel mai bine grupului tau.
Asistența pentru administrare va fi disponibilă pentru noile grupuri publice după înscriere și va fi, de asemenea, lansată în lunile următoare pentru toate grupurile private. Pentru a începe, deschideți grupul dvs. dintr-un browser de computer. În panoul din stânga, veți vedea o secțiune numită „Asistență administrare”. De acolo, puteți alege între postările primite și postările publicate, apoi puteți configura sarcini specifice pe baza criteriilor pe care le selectați pentru fiecare. Puteți afla mai multe despre asistența pentru administratori aici.
În afara Asistenței pentru administrare, puteți, de asemenea, să examinați manual și să alegeți să dezactivați sau să blocați orice participant din grup care a postat sau a comentat în ultimele 28 de zile, indiferent dacă este sau nu membru.
În plus, pentru a ajuta oamenii să învețe regulile grupului dvs., le facem să apară în mai multe locuri. Acum, când cineva merge să posteze sau să comenteze în grupul dvs., va avea opțiunea de a vedea regulile grupului. În lunile următoare, veți putea, de asemenea, să reamintiți cu ușurință oamenilor regulile grupului dvs., etichetând una pe o postare sau un comentariu.
În cele din urmă, am extins Statistici de grup pentru a vă ajuta să înțelegeți cum contribuie non-membri la creșterea și implicarea în grupul dvs. Pentru creștere, puteți vedea numărul de persoane care au postat și au comentat, s-au alăturat și care au vizionat. Pentru engagement, puteți vedea zilele și orele populare și postările de top. Veți putea vedea informațiile dvs. generale și comutați pentru a vedea numai contribuțiile membrilor sau numai contribuțiile non-membre pentru fiecare.
Ce urmează?
Se testează noua experiența a grupurilor publice cu un număr mic de grupuri ce doresc sa participe la aceste noi modificări, urmând ca apoi sa ofere tuturor posibilitatea de a alege noua experiența a grupului public.