Primii 6 pași în setarea corectă a paginii de Facebook?
Nu oricine poate fi ANTREPRENOR! Dar TU deja ești unul deoarece ai un hobby ce l-ai transformat într-o sursă de venit.
Sunte Gabi iar astăzi ai decis să faci primii pași alături de mine, spre a obține o prezență online de calitate, să-ți cunoști audiența, să-ți pregătești afacerea pentru mediul online și să începi să vinzi.
Acum este important ca ORICE AFACERE să aibă o pagină de business pe Facebook. Deși în urmă cu câțiva ani, puteai să nu exiști pe Facebook ca antreprenor, astăzi, când toată lumea are acces la telefoane smart, cumpără online şi caută informații şi detalii despre ceea ce-i interesează, este necesar să ai o prezenţă în mediul online.
O prezență în online, mai ales pe Facebook, se traduce foarte ușor prin PAGINĂ DE AFACERI | PAGINA DE BUSINESS – adică acea pagină unde primești LIKE.
Indiferent de industria în care activezi, recomandarea noastră este să ai ca prim obiectiv să-ţi deschizi o pagină de Facebook.
Cu ce te poate ajuta?
Să bifăm doar o parte din avantajele acesteia:
- Te conectează cu oamenii care vor forma “comunitatea” ta
- Servește ca sursă de informare despre afacere dar şi despre industria pe care o reprezinți
- Îţi crește credibilitatea în rândul oamenilor
- Îți oferă posibilitatea să ajungi mai repede la cei interesați de produsele sau serviciile tale
- Poți vinde direct pe Facebook, din aceasta pagină
Deși toate afacerile pornesc la drum cu un obiectiv clar „să facă bani” pierd din vedere un aspect foarte important: Facebook este o platformă de socializare!
Înainte de a vinde trebuie să te faci remarcată ca afacere, trebuie să te conectezi cu oamenii, să le oferi informații şi materiale educative şi abia la final ajungi să vinzi.
De aceea, înainte de toate, este necesar să „vedem” pagina prin ochii omului ce te urmărește şi să-i oferi toate instrumentele să descopere acele informații care să-l aducă mai aproape de tine şi, automat, de produsele şi serviciile tale.
Înainte de a începe să lucrăm efectiv la realizarea paginii este nevoie să ne organizăm.
Iată ce avem nevoie pentru a realiza „scheletul” acestui spațiu unde îți vei desfășura activitatea ta online ca antreprenor.
- Un nume
- Un username | nume utilizator
- Imaginea de cover | copertă
- Imaginea de profil
- Secțiunea de about | descriere
- Template | șablon ales pentru pagina ta în funcție de nevoile acesteia
Cu siguranță ai deja o pagină de business pentru afacerea ta, dar îți spun că acești 6 pași esențiali, care sunt instrumente importante în prezența ta online, au fost probabil implementați pe repede înainte doar pentru a vedea pagina lansată.
Așa că îţi propun să le analizezi şi să le îmbunătățești! Să-i analizezi și să-i îmbunătățești (paşii, da?)
Cum?
În următorul articol vei citi acești primi pași pe care trebuie să-i ai în vedere atunci când îţi “privești” pagina de Facebook.
Spune-mi care a fost cea mai mare provocare cu pagina ta de business pe Facebook.