Eşti într-o lansare importantă sau trimiţi o ofertă către un client dar nu primeşti răspuns?
E posibil ca e-mailul tău să fi ajuns în SPAM.
Am fost și eu în situaţia această și ştiu cât de frustrant este, mai ales când de asta depinde lansarea noului tău program sau plata unei facturi.
Dar de ce ajung e-mailurile în SPAM?
Serviciile de e-mail folosesc filtre pentru a separa mesajele legitime de cele spam.
Dar, de mult prea multe ori, chiar și e-mailurile tale ajung acolo deşi ai luat toate măsurile.
Ei bine, din februarie 2024, Google și Yahoo impun noi standarde pentru autentificarea emailurilor, precum implementarea obligatorie a DMARC, DKIM și SPF.
Ce până acum erau considerate bune practici, au devenit obligatorii pentru a ne asigura ca e-mailurile noastre ajung la destinatar și nu în SPAM.
- Autentificarea e-mailurilor folosind DKIM, SPF și DMARC.
- Permite abonaţilor tăi să se dezaboneze facil, doar făcând un click.
Cum ajung e-mailurile noastre în SPAM?
- Lipsa autentificării și validărilor DMARC / SPF / DKIM
- Trimiterea în masă a mesajelor de tip e-mail
În funcţie de interacţiunea abonaţilor tăi cu emailurile primite. Adică nu sunt citite, sunt şterse fără a fi deschise sau sunt marcate ca spam, serverele învaţă aceste comportamente și le filtrează ca şi spam.
Serverele de mail pot clasifica e-mailurile ca spam din cauza mai multor elemente:
Ce poţi face să nu mai ajungă în SPAM?
În primul rând stabileşte ce aplicaţii sau instrumente trimit email în locul tău
- Aplicaţii de genul Outlook – Apple Mail
- Site-ul tău WordPress
- Aplicaţia de CRM
- Aplicaţia de e-mail marketing
Acestea au nevoie de autentificare.
Eu spre exemplu folosesc o aplicaţie de e-mail marketing, prin care pot ajunge la mii de abonaţi cu un singur e-mail.
Aşa cum am făcut și cu acest articol care a ajuns şi către abonaţii mei!
În programul Business (re)Start antreprenorii care lucrează cu mine deja au rezolvat această situaţie neplăcută.
Autentificarea domeniului în aplicaţia de e-mail marketing!
Chiar dacă au fost setări tehnice mai dificile pentru un antreprenor care nu se descurcă cu acestea, am fost alături de fiecare și iată că nu au avut piedici în trimiterea campaniilor către baza de date!
Tu, ce ai făcut?
Ai reuşit să-ţi autentifici domeniul?
Dacă vrei să înveţi cum să foloseşti e-mail marketingul în afacerea ta online pentru a vinde rapid și eficient cursurile și serviciile digitale, îmi poţi răspunde la acest e-mail și îţi voi oferi toate detaliile.
Ce bune practici trebuie să urmezi atunci când trimiţi un e-mail?
- Nu trimite e-mailuri nesolicitate
- Foloseşte un subiect relevant pentru avatarul tău. Evită subiectele exagerate sau cele ce pot fi confundate cu mesaje pe care nimeni nu le va deschide.
- Lucrează conţinutul e-mailului tău! Evită folosirea în exces a link-urilor sau a imaginilor. Asigură-te că oferi valoare și conţinutul este relevant pentru cititor.
- Actualizează periodic lista ta de abonaţi. Filtrarea abonaţilor este un pas important în momentul când alegi să faci e-mail marketing.
- Nu cumpăra liste de e-mailuri către care să începi să trimiţi e-mailuri nesolicitate și pentru care nu ai primit acordul abonaţilor.
- Ai grijă la listele de abonaţi “congelate” – încearcă să le trezeşti interesul cu atenţie și apoi comunică cu ei într-un mod personalizat.
Crezi că tu vei fi afectat de noile modificări implementate de la începutul lunii februarie?
Eu spun că DA, mai ales dacă trimiţi 5000 sau mai multe emailuri zilnic către conturile Gmail sau Yahoo.
Chiar dacă nu o faci zi de zi!
Verifică chiar astăzi dacă campaniile tale sunt trimise și în acest fel mesajul tău ajunge în siguranţă în INBOX.
Cum, care INBOX? Al clientului tău plătitor.
Am deschis înscrierile în programul de mentorat Business (re)Start unde lucrez alături de femei antreprenor care au nevoie de ghidare pentru a se promova online și a vinde cursurile – programele și serviciile digitale.
Programul BSR este un program integrat – adică acoperă toate aspectele de care ai TU nevoie pentru a incasa constant în afacerea ta online.
Acoperim mai multe elemente
- promovarea în online
- dezvoltarea unui funnel de vânzare
- folosirea şi dezvoltarea unei strategii prin e-mail marketing
- dezvoltarea unui sistem de vânzare, personalizat
- şi multe altele.
Tu eşti una dintre ele?
Dacă DA – scrie-mi un e-mail pe adresa gabi@skilla.ro şi eu voi reveni către tine cu toate detaliile.