Curriculum
- 23 de secțiuni
- 144 de lecții
- Pe viață
Extinde toate secțiunileRestrânge toate secțiunile
- Bun venit în Clubul Business (re)Start4
- LUNA 1 : Avatar / LIVE PAGINA FACEBOOK / LIVE GRUP FACEBOOK/RECLAME ENGAGEMENT PAGINA FACEBOOK0
- WEEK1: AVATAR5
- WEEK 2: ÎNCEPEM SĂ COMUNICĂM PE FACEBOOK - LIVE7
- 4.1W2-TASK 1: Comunicare Eficientă pe Facebook
- 4.2W2 – TASK 2: Cum să facem conţinut LIVE care să atraga atenţia publicului tău
- 4.3W2 – TASK 3: Cum să obţinem interacţiune
- 4.4W2 – TASK 4: Generăm primele 10 Subiecte pentru Live-uri
- 4.5W2 – TASK 5: Începe să susţii live-uri zilnic în comunitatea ta
- 4.6W2 – TASK 6: Dictează “textul” pentru postare direct pe telefon
- 4.7W2 – TASK 7: Ce lucrăm în următoarele 10 zile din momentul când ai început să susţii live-urile?
- WEEK 3: LIVE GRUP PRIVAT FACEBOOK2
- WEEK 4: RECLAME DE ENGAGEMENT PE PAGINA BUSINESS FACEBOOK5
- 6.1WEEK 4: PREGĂTIM BUSINESS MANAGER ŞI PORNIM RECLAMELE DE ENGAGEMENT
- 6.2W4 – TASK 1: Foloseşte Ads Manager nu Business Suite
- 6.3W4 – TASK 2: Setare cont de business în Business Manager Facebook
- 6.4W4 – TASK 3: Alegem materialul LIVE din ultimele 10 zile (consecutive) pentru prima reclama de engagement
- 6.5W4 – TASK 4: Să pregătim audienţele pe care vei rula reclamele de engagement şi să le pornim
- LUNA 2 : STRATEGIEA PENTRU AFACERILE DE TIP B0
- WEEK 5: PREGĂTEŞTE LEAD MAGNETUL TĂU OFERIT ÎN MOD GRATUIT6
- 8.2W5 – TASK 1: Ce este un lead magnet
- 8.3W5 – TASK 2: Decide subiectul ofertei de opt in
- 8.4W5 – TASK 3: Decide forma ofertei tale de optin
- 8.5W5 – TASK 3.1: Optin format eBook/Workbook Sablon Canva
- 8.6W5 – TASK 4: Structura de e-mailuri pentru lead magnet/optin
- 8.7W5 – TASK 5: Ne pregătim pentru a lucra în aplicaţia de e-mail marketing (recomandată în program)
- WEEK 6: DESCHIDE CONTUL ÎN MAILER LITE ŞI LUCREAZĂ SISTEMUL DE LIVRARE A LEAD MAGNETULUI TĂU8
- 9.1W6 – TASK 1: Introducere în Mailer Lite
- 9.2W6 – TASK 2: Cum deschidem contul de Mailer Lite
- 9.3W6 – TASK 3: Cum importăm contactele dintr-o altă aplicaţie de email marketing
- 9.4W6 – TASK 4: Cum realizăm primele liste în Mailer Lite
- 9.5W6 – TASK 5: Cum realizăm formulare în Mailer Lite
- 9.6W6 – TASK 6: Cum setăm formularul şi cum îl multiplcăm
- 9.7W6 – TASK 7: Cum setăm o automatizare / partea 1
- 9.7W6 – TASK 8: Cum setăm o automatizare / partea 2
- WEEK 7: REALIZEAZĂ PAGINA DE PREZENTARE PENTRU OPT IN (LANDING PAGE)7
- 10.1W7 – TASK 1: Anatomia unui landing page
- 10.2W7 – TASK 2: Cum scriem titluri pentru landing page (şabloane)
- 10.3W7 – TASK 3: Descarcă şabloanele pentru pagina de opt in şi pagina de mulţumesc
- 10.4W7 – TASK 4: Scrie textele pentru pagina de abonare (landing page)
- 10.5W7 – TASK 6: Setare şablon landing page OPT IN
- 10.6W7 – TASK 7 Personalizare landing page OPT IN
- 10.7W7 – TASK 8: Personalizeaza pagina ta de mulţumesc + up sell offer
- WEEK 8: STRÂNGERE DE ABONAŢI PRIN RECLAME6
- 11.2W8 – TASK 1: Ce facem în aceasta saptamana
- 11.3W8 – TASK 2: De ce facem reclame de abonare?
- 11.4W8 – TASK 3: Ce reclame vei realiza pentru strangerea de abonaţi
- 11.5W8 – TASK 4: Şabloane reclame strangere abonaţi
- 11.6W8 -TASK 5: Instalează codul PIXEL pe pagina de abonar şi mulţumesc
- 11.7W8 – TASK 6: Cum setăm reclamele de abonare
- WEEK 8: IMPORTANŢA LISTEI DE ABONAŢI & PLAN DE COMUNICARE PE EMAIL7
- 12.1W8 – TASK 7: Importanţa listei de e-mail pentru afacerea ta
- 12.2W8 – TASK 8: Realizează conţinut original săptămână de săptămână
- 12.3W8 – TASK 9: Trimite emailuri în fiecare săptămână
- 12.4W8 – TASK 10: Vorbeşte avatarului tău (în email)
- 12.5W8 – TASK 11: Cum trimitem campanii folosind aplicaţia MailerLite
- 12.6W8 – TASK 12: Foloseşte social media pentru a comunica lead magnetul tău
- 12.7W8 – TASK 13: Strategia de comunicare pe social media pentru abonare organică
- WEEK 9: ORGANIZEAZĂ PRIMUL TĂU EVENIMENT ORGANIC DE 60 DE MINUTE PE ZOOM PENTRU AFACERILE DE TIP B8
- 13.1W9 – TASK 1: Planificare eveniment organic afacerile de tip B
- 13.2W9 – TASK 2: Organizare eveniment organic afacerile de tip B
- 13.3W9 – TASK 3: Comunicare la nivel de Social Media eveniment organic afacerile de tip B
- 13.4W9 – TASK 4: Descarcă şi instaleaza şabloanele paginilor pentru eveniment la tina în site
- 13.5W9 – TASK 5: Realizează lista pentru eveniment în aplicaţia de e-mail marketing
- 13.6W9 – TASK 6: Realizează formularul şi integrează-l în pagină
- 13.7W9 – TASK 7: Pregăteşte emailul autoresponder pentru cei care se înscriu la eveniment
- 13.8W10 – Task 8: Accesează Şablon Prezentare Eveniment Canva
- LUNA 2: STRATEGIA PENTRU AFACERILE DE TIP A - EVENIMENT PROMOVAT12
- 14.1W10 – TASK 1: Planificarea unui eveniment promovat pentru afacerile de tip A
- 14.2W10 – TASK2: Organizare eveniment promovat pentru afacerile de tip A
- 14.3W10 – TASK3: Comunicare la nivel de Social Media eveniment promovat pentru afacerile de tip A
- 14.4W10 – TASK 4: Şabloane reclame înscriere webinar
- 14.5W10 – TASK 5: Descarcă şi instaleaza şabloanele paginilor pentru eveniment la tina în site
- 14.6W10 – TASK 6: Realizează lista pentru eveniment în aplicaţia de e-mail marketing
- 14.7W10 – TASK 7: Realizează formularul şi integrează-l în pagină
- 14.8W10 – TASK 8: Pregăteşte emailul autoresponder pentru cei care se înscriu la eveniment
- 14.9W10 – TASK 9: Instalează codul PIXEL pe pagina evenimentului şi pe pagina mulţumesc
- 14.10W10 – TASK 10: Reclame pentru înscrierea la eveniment
- 14.11W10 – TASK 11: Trimitere SMS reminder la eveniment
- 14.12W10 -TASK 12: Accesează Şablon Prezentare Eveniment Canva
- LUNA 3: REALIZEAZA UN FUNNEL DE VÂNZARE2
- LUNA 5: IMPLEMENTEAZĂ PLATFORMA LEARNPRESS10
- 16.1Prezentare platforma LearnPress
- 16.2Instaleaza LearnPress
- 16.3Adaga cursul tau in LearnPress
- 16.4Adauga modulele si lectiile cursului tau
- 16.5Cum incarci un video in LearnPress in lectie
- 16.6Cum adaugi video la cursul tau
- 16.7Cum adaugi fisiere sa poata fi descarcate de cursanti
- 16.8Activeaza functie de logare si de creare cont
- 16.9Eroare register daca apare. ATENTIE! Doar daca apare
- 16.10Cum adaugi cursul sa il poata vedea cursantul
- LUNA 6: SETEAZĂ MODULUL DE WOOCOMMERCE4
- #1 OPTIMIZAREA: PAGINA FACEBOOK BUSINESS + ŞABLAONE CANVA14
- 18.1O1 – TASK 1: Introducere audit Facebook
- 18.2O1 – TASK 2: Formular evaluare pagina business Facebook
- 18.3O1 – TASK 3: Introducere în optimizarea paginii business Facebook
- 18.4O1 – TASK 4: Modificare username
- 18.5O1 – TASK 5: Optimizare copertă
- 18.6O1 – TASK 6: Optimizare fotografia de profil pe pagina business
- 18.7O1 – TASK 7: Şablon descriere fotografie profil
- 18.8O1 – TASK 8: Cum lucrăm în Canva coperta şi fotografia de profil
- 18.9O1 – TASK 9: Şabloane în Canva + Lucrează primele tale coperţi pentru Pagina de Business
- 18.10O1 – TASK 10: Optimizare descrierea imaginii de profil din pagina de business Facebook
- 18.11O1 – TASK 11: Optimizare descriere scurta pagina business Facebook
- 18.12O1 – TASK 12: Optimizare descriere lungă&Link-uri externe
- 18.13O1 – TASK 13: Adaugare BUTON pe pagina de business Facebook
- 18.14O1 – TASK 14: Optimizări suplimentare pentru pagina de business pe Facebook
- #2 OPTIMIZARE: ANALIZEAZĂ COMPETIŢIA LA NIVEL DE FACEBOOK4
- #3 OPTIMIZARE: CUM COMUNICĂM PE FACEBOOK19
- 20.1O3 – TASK 1: Unde şi cum comunicăm
- 20.2O3 – TASK 2: Cum comunicăm pe Facebook
- 20.3O3 – TASK 3: Generează idei pentru planul tău de comunicare
- 20.5O3 – TASK 5: Strategia postărilor pe pagina de business Facebook
- 20.6O3 – TASK 6: Importanţa avatarului când scriem texte
- 20.7O3 – TASK 7: Cum realizăm postările de tip text&foto
- 20.8O3 – TASK8: Cum scriem despre beneficii
- 20.9O3 – TASK 9: Titlurile şi importanţa acestora
- 20.10O3 – TASK 10 Recomandări – Sfaturi – Greşeli de evitat
- 20.11O3 – TASK 11: Organizează strategia de comnicare într-un plan de postări pagină&grup
- 20.13O3 – TASK 13: Ajustează constant planul editorial în funcţie de cum evoluează organizarea evenimentelor tale
- 20.14O3 – TASK 14: Cum lucrăm în planul editorial
- 20.15O3 – TASK 15: Cum să realizezi o postare de tip VIDEO în Canva IN LUCRU
- 20.16O3 – TASK 16: Şablon Canva animat IN LUCRU
- 20.17O3 – TASK 17: Matricea de conţinut – Cum dezvoltăm textele în funcţie de călătoria clientului
- 20.18O3 – TASK 18: Cum generăm idei de conţinut – exemplu
- 20.19O3 – TASK 19: Unde cauţi idei de conţinut?
- 20.20O3 – TASK 20: Ce faci atunci când textele NU se citesc
- 20.21O3 – TASK 21: Standardele textelor online – formatare/accente/valoare
- #4 OPTIMIZARE: AI NEVOIE DE IDEI PENTRU POSTĂRI?2
- #5 OPTIMIZARE: POSTĂRI FOTO&TEXT PENTRU AFACEREA TA1
- BONUS - ÎNTÂLNIRI11
- 23.222.11.2024 -Cătălina Gheorghe – Closing
- 23.326.11.2024 – Luminiţa Burghelea – Structura unui Reel / Cum faci o structura atractivă
- 23.409.01.2025 – Gabi G. Plan de marketing trimestrul I 2025 (partea I)
- 23.509.01.2025 – Gabi G. Plan de marketing trimestrul I 2025 (partea II)
- 23.616.01.2025 – Gabi G. General
- 23.727.02.2025 – Gabi. G Canva
- 23.828.01.2025 Gabi G. Tehnic
- 23.93. 02.2025 Gabi G – Sesiunea 1 – Plan comunicare
- 23.1010.02.2025 Gabi G – Sesiune 2 – Planificare continut
- 23.1117.02.2056 Gabi G – Sesiune 3 – Planificare continut
- 23.1224.02.2025 Gabi G – Sesiune 4 – Planificare conţinut