Clienții tăi iți cunosc afacerea?
De ce alegem mereu să nu vorbim despre cum am început? Din lipsă de timp sau considerăm că nu este necesar ca „EI” sa cunoască atât de multe detalii despre cum ai început?
Sau poate că nu ai inspirație?
Gândește-te, începutul tău startul afacerii tale pot însemna povesti interesanta pentru clienți. Atunci când alegi sa împărtășești cu ei modul in care ţi-ai pornit activitatea poate fi începutul unei noi „relații” cu aceștia.
Oamenii iubesc să citească poveștile ce stau la baza unui brand, cum a luat naștere, ce provocări ai avut pe parcurs, de unde te inspiri si cum ai ajuns azi aici.
Cu ajutorul acestor mici „povestioare” publicul tău se simte mai conectat cu brandul si vor simți nevoia să interacționeze.
Răspunde-le la întrebări oferind cat mai multe detalii.
Sau
Oferă-le multe detalii pentru a primi întrebări de la ei.
Tu alegi varianta câștigătoare!
Spune-mi in comentarii #poveste #brandului tău!